070816 - torsdag, alltid! NOOT!

image16

TJA!
dagarna går och min blogg består,
har dock inte skrivit på ett antal dagar.
hoppas starkt på att du förlåter mej, du trogne läsare(:

förstår att det är otroligt FASCINERANDE att läsa
vad som händer i mina dagar. du: "mm, NOOOT! :)"

YES, idag.. vad händer idag!?
JO! ehm.. vet inte! men JA, imorn ska jag nog typ, chilla lite.. me Juddan & Jontish. Det blir GREJT, sen.. på lördag. Blir de kanske samma sak ja! Söndag, KYRKAN! amen säger vi där! (JAG).. mhm,
måndag, 13:00, röntga och ta ultraljud på ryhov. (TACK GUD för bönesvar!) hm (fick tid fort) YES! Gud är alltid god!
på ONSDAG börjar skolan, det blir lätt fett chill! YO!
nemen, =) ha en helbraaa dag!
TÄNK PÅ MEJ,(nooot) / natalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0