måndag den tjugonde!

jag blundar,ser ingenting,och låter Dig skapa vad jag ser när jag öppnar ögonen igen.

image18

hallo,
sitter här, lyssnar på selah och känner tröttheten stiga till snart max. är väldans trött alltså! gick upp typ 11:20, skulle till ryhov för röntgen och ultraljud. okey, 11:20 är rätt sent, men var uppe till in på natten. för övrigt, läkarbesöket gick bra. hoppas starkt på att det är påväg åt det bättre iallafall. så skönt det är att ha någon som tänker på en hela tiden, tack Gud, Du ser mig alltid.

och nu är biljetten till Hillsong UNITED beställd. 19 september kl. 20:00 alltså. helt fantastiskt! så nu är det bara skjuts jag behöver. tror på att Gud fixar det också! annars blir det tåg som gäller, för dit SKA jag!

och skolan börjar på onsdag, två dagar kvar. nej, en! det kommer bli great ! kul att träffa alla igen och komma igång med rutinerna. och så är det ju såklart Jesus & jag, VARJE DAG! det gillar vi!

nej, måste sova alltså! helt äckligt trött är jag!
sov gott, dröm sött och resten!
be blessed! / natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0