sunday, 26 augusti...

jag vill kämpa, in till det sista.
vad det än vill kosta..

image20

Gamla tankar kommer tillbaka, var det bättre då? Men nej, förändring sker. Det tackar jag Gud för! Men visst, vissa saker var annorlunda förr, väldigt annorlunda. Vet inte om det kändes som att jag faktiskt var påväg då. Men nej, det tror jag inte. Det har hänt så mycket, Gud har gjort så mycket, ändå så verkar endel områden stå still. Men jag tror att Gud håller på att verka i det osynliga just nu, jag märker det inte. Jag vill inte ge upp, jag vill kämpa in till det sista, hur mycket det än kommer att kosta! Det kanske verkar hopplöst nu, men jag vet att Gud har planerat mitt liv och har allting under säker kontroll. Vissa delar i livet rör sig synligt framåt, vissa osynligt, men det är på väg till att bli synligt. Jag ber, jag tror, jag hoppas och jag älskar. För jag har en dröm, en djup längtan efter det Gud har planerat. Och jag vet att Gud vill se mig gå i mål, inte stanna och vända om. Nej, det hade kännts så fel!

Men.. det finns så mycket annat i livet att tänka på.
Det är inget problem om jag gör det till ett..

"Tack Gud att Du omsluter mig och håller mig i Din hand!"
/ natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0