tisdagströtthet

någon känner sig trött...

image22

tisdag eftermiddag, är redan trött alltså, bara början av veckan än. men det är lugnt! ska lägga mig i tid ikväll..
min dag: (för den som är intresserad) skoldagen började med 1,5 timmas spanska och jag var pigg, vilket är ett mirakel. jag förstod t.o.m. vad vi gjorde. berömmer mig själv <3 efter spanskan var det historia-time med den nya läraren Jakob BLIXT, blixten sixten! historia är rätt intressant om man tänker. ja, och sen var det lunch, sen sluta vi. värsta softdagen, det gillar vi!
stack in till stan med judith. så vi fixa matkuponger och sånt hos pappa, gick till thaishopen och köpte 3 feta örhängen, hah. sen stack vi till claras café och åt tacotallrik, kallt! : / men yeah! sen satte vi oss nere vid tågstationen och ja, vad gjorde vi. snacka, träffa isac och emma, sen gick vi till kulturskolan för att få tid till lektioner, bra!

känner ett starkt behov av en promenad, men är så sjukt trött! men du, det är lugnt alltså! haha! nemen,
måste verkligen UT!

ta hand om er kära ni, eller nått.
woo / natalie!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0