11 december, 11 veckor :)) <3

image94image95 image99 

11 DECEMBER 2007, tisdag!
Kort skoldag igen! 8:30-12:00, tjockt skönt,jao!
Längtar som idioten till Indien-resan nu. Walla, tänk att vi liksom.. ska dit! Det är något som du inte förstår, jao. Cornelia & jag, vi har verkligen vart.. uthålliga. Hah! Men snart, Indien indien indien. åh <3 Kärlek !
Mina fingrar är tjockt kalla, jao. Ifall du liksom satt och funderade på det just nu.

Alltså, du tröge, du fattar inte. Det finns så galeh mycket som jag vill skriva om. Men nejjj, jag får inte ut det. Vet inte vart jag ska börja lixx. Men det kommer kommer kommer och kommer. : )

Jag förstår faktiskt inte hur man kan förneka Guds existens. Och hur kan man inte tro att Gud kan göra det som är omöjligt för människor. Se dig runt omkring människa, naturen, den är vacker och så i detalj. Se dig i spegeln, är du inte skapad i minsta lilla detalj ? Så vacker ! Minsta lilla cell är på plats i din kropp. Förneka inte Guds existens, Han extisterar mer än vad du gör.

Måste röra på mig idag, är allllllldeles stel i min kropp. Och så måste jag plugga endel med. Men det är lugnish! Chillish, jao!

Nu ropar mam att maten är ready. GREAT, maaat! : )))) tjock tjock..

/ natylia.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0