14 december!: ) ) )

image113image114

14 DECEMBER 2007, FREDAG!
Tacksam, så otroligt tacksam. För att Gud är så god! Han bara är det! Glory glory to God! :)
Det går inte att jämföra något med Guds godhet! Han är så stor, helt obeskrivligt. Han gör den tråkiga vardagen till något helt underbart och varje dag visar Han mig den kärlek och godhet som Han har till människan, är det inte fantastiskt ? Det tycker iallafall jag!

Jag kan fortfarande verkligen inte förstå att jag verkligen ska till Indien. Tänkte på det innan igen! Det är ju faktiskt ett stort mirakel! Cornelia & jag kommer ha så otroligt roligt och aaaaaaahhhhh!! :D

Tyst, säg inget, tyst!
/ NATALiE = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0