15 DECEMBER 2007,

heysan alla människor. sitter nu här i farfars nybygda "lägenhet" i Trelleborg, precis vid havet, det är trevligt och skånskt. typ fett härligt väder idag, sol & superfrisk luft. <3 frihet! skulle kunna vara här ett tag, men jag åker hem imorn igen. och då är det skola på måndag, men jag undrar om vi inte har skridskodag då och det får jag inte vara med på eftersom att min lilla hals inte har vart så god denna veckan, verkligen inte : / sorgligt!

snart är det lov och det ska bli skönt, men jag känner ett stort behov av att umgås med mina vännnner : ) som jag inte har träffat sen tisdags, och det är sorgligt. så om jag inte kommer på måndag har det gått en vecka sen jag träffa dom sist.

2008, kommer att bli ett välsignat år, det känner jag inom mej : )plus att mitt hår ska bli lika långt som Håret då (hey cornelia nilse) OCH jag ska till indien för dig som inte visste.

alltså OJ, har typ kollat i en massa skvallertidningar denna helg och jag fattar inte hur människorna kan "leva" på det sättet. ni fattar inte hur extremt onödigt det är, dom behöver inte ens leva så. tänk, typ victoria beckhams KLACKAR kostar flera hundra tusen, : O alltså, vad är det för en obeskrivlig lycka man känner av att gå runt på några klackar ? handla på second hand för 1:- st. eller något & var lyckligarrrrre : )

ska sluta läsa allt sånt där S K i T  som står! jag vill inte ha med den världen att göra, det är en sak som är säker : ) men vi ska älska dom ändå och JA, jag tycker bara synd om dom. stackars män i (fettmegaextremtdyra) skor. : )

HEY! /natalie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0