6 december 2007,4 år efter 6 december 2003:)


image89 6 December 2007
2007, men snart 2008, och det ni, det är ett år i mitt hjärta <3
i'm ready!

känner mig sådär sjuk idag, fysiskt alltså. :)) fast, det är inte ruligt. funderar på att vara hemma imorn, för jag vill verkligen inte bli sjukare.
och så ser jag verkligen fram emot helgen här nu va. på lördag ska jag, mam & cornelia nilsson vara i stan kl. 06:30, jätte trevligt och stå på loppis, sälja massa saker till indien-resan bl. annat. sedan ska jag och currylurry go home to her och äta digistive-marabou & dricka india spice, antar jag? :) kolla på bombay dreams & ett öga rött. antar jag? :) och prata om indien08, antar jag? :)

på söndag har kören konsert med typ henrik åberg på österängen, men hey så trevligt (:

behöver verkligen en kopp te nu , verkligen..
och så ja. jag har lust med något annat men vet inte vad. typ skriva, men jag har ingen överdrivet fint block att skriva i, men ska snart köpa lilla kvinna/man, så oroa dig inte hela tiden, det kan bli jobbigt för kommunalstyrelsen i Kenya.

hoppas verkligen att det är någon som verkligen följer min blogg varje dag, (så ofta jag skriver) , för annars skriver jag nästan i onödan. lägg märke till nästan:et, jag menar att min blogg ger mig lycka och jag älskar det <3

så därför ska du,här och nu, leva livet :)
YO / natylia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0