7 DECEMBER 2007

image90

7 DECEMBER 2007, fredag helg!
Nesh, sjuk idag! Så det blev en liten sovmorgon denna morgon, skönt!
Fanns inte mycket frukost idag, men te, rostade mackor och pepparkakor blev det framför TV:n, det är ju sällan jag kollar! Idol gick på repris idag, den gången när Christoffer Hiding åkte, förstår dock INTE hur han kunde, han skulle lätt har vunnit hela skiten :)
Sitter nu framför datorn med gitarren, kan i alla fall sjunga idag, trots förkyldning, så det känns lindrande;)
Hoppas på att min kära klass hade en trevlig dag utan mig, kanske är lite svårt eller så, men jag tror på er att ni klarar det :) Kvinnor & män!

Hoppas på en frisk & bra helg till er alla, men särskilt till mej :)
<3 / YO!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch det är inte kul att vara sjuk...är de inte så att alla blir sjuka nästan samtidigt nu precis innan jul typ (??)

2007-12-08 @ 11:38:41
URL: http://emelienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0