fredagstankar, 21 december 2007!

image124

21 december 2007, fredag!
Första dagen på jullovet och jag har handlat julklapps, gick bra men jag fick ont i armarna! Men jag hittade iallafall några fina klappar, älskar att ge! Alltså, tänk egentligen, (fick värsta tanken nu), vi ger saker till varandra som vi blir glada över. Men tänk vad Gud gav till oss, sin ende son, som gav sitt liv för oss. Medans vi ännu var syndare..
Är inte det kärleksfullt ?
JAG ÄR TACKSAM!

Gud är helt underbar, jag älskar älskar älskar älskar Honom! <3
YOU are my strength when I am weak,
the treasure that I seek..

ÅH, Guds kärlek är så stark & så övervinnande!
Gud tänker på oss, dag & natt.
Han vet allt, Han känner allt.
Lita på Honom!

God Jul / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0