måndagstankar!

17 december 2007, måndag! 10 veckor kvar. image118
Gud har verkligen besvarat min bön, min dröm som jag har haft i ett år nu. Ni förstår inte vad som har hänt i mig, inte jag heller. Något som jag eller du inte heller förstår är vad som kommer att hända i mig, vi anar inte! Ni kanske inte tror det, men Gud har så enormt stora planer för mitt liv, så enormt. Det är därför som jag älskar livet av hela mitt hjärta, ni förstår inte känslan va? Jag älskar alltid livet, hela tiden. Även om det är jobbigt runt omkring, så älskar jag livet, vet ni varför ? För att Gud är livet!

Vi ska till Indien om 10 veckor! Ni fattar inte det, ni fattar inte!
Det finns så mycket som jag vill säga till just dig, men hur ska jag få ut det ? : /

Ni förstår,
Gud är allt en människa behöver, för Han innehåller allt. Varför tror ni mig inte? Alltså, Han gör verkligen det. Du är inte skapad för att leva som den här världen gör, åh. När man lever i enlighet med Guds ord så mår man mer än bra, man är djupt & evigt lycklig. Man skrattar av glädje! MAN GÖR DET! För att Gud är så enormt väldigt stor och ingen människa kan förstå det. Det här är sant, att om man får uppleva all Guds kraft & kärlek och allt, då dör man. Gud är för mäktig för människan! Och det är jag glad för. För på grund av det så är ingenting omöjligt!

HEY / natlie.





Kommentarer
Postat av: Carro

åhh. du skriver så himla bra, så det finns inte. allt du berättar om gud. du verkar ha ett så himla underbart liv, lycklig utan en massa materiella saker. ett sånt meningsfullt liv. hur ska man göra för att komma närmare gud?
/ jag från bdb! (:

2007-12-17 @ 20:26:38
URL: http://carolinadahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0