natalie ! :)

image115

16 DECEMBER 2007, söndag!
det är ju lagom skönt att vara hemma i sitt eget hem igen, mmm : ) saknat! fast det var ju inte så länge vi var borta, men ändå. borta bra men hemma bäst om man säger så. på tal om det så längtar jag mycket tills jag får flytta till en egen lägenhet och indreda precis som jag vill ! fantastiskt!

mina leder är mycket stela & onda idag, men jag tror på Jesus som har tagit alla mina sjukdomar på sig, det är så skönt att veta. varje dag så känner jag hur Han blir större och större i mitt liv, jag kommer alltid närmre Honom, och det finns inget bättre. det gör det verkligen inte!
ibland kan jag känna mig mycket överdriven jämfört med alla andra, och den tanken njuter jag av ! det går inte tro för mycket om Gud, för Han är större än någon människa kan tänka! Det finns ingenting som är för stort eller för litet för Honom, INGENTING, hallå! Och det är det som får mig att fortsätta drömma & tro! : )

ni förstår inte hur bra mitt 2008 kommer att bli, jag bara vet det djupt inom mig. om man bara ser på detta året, 2007, det har utan tvekan vart det bästa året i mitt liv, det känns som att det är NU som jag har börjat leva. underbart!
så då ser jag fram emot ett ännu bättre år, eftersom det alltid går uppåt. HEY !

/ natlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0