söndagstankar!

image132

30 december 2007, söndag!

Helt fantastiskt att det imorgon bara är 8 veckor kvar tills vi åker till Indien, det är verkligen ett stort mirakel! Tack Gud för allt som Du har gjort, gör och kommer att göra! Det är så skönt att vandra med Gud, Han formar min väg och Han vet allting, jag behöver aldrig oroa mig! Det känns nästan helt overkligt att livet kan vara så här bra, jag menar, jag har aldrig upplevt det så på det sättet innan. Men med Gud så blir livet underbart, vilken situation man än är i, för man vet att Han alltid finns där och Han vet vad Han gör.

PRAISE THE LORD!!

/ natalie




Kommentarer
Postat av: Emelie N.

HALELLUJAH!!

2007-12-30 @ 13:26:33
URL: http://emelienaslund.blogg.se
Postat av: Linnea

Det låter som om du är helt säker på att gud finns.. Jag tror, starkt på Honom, men hur kan du var HELT säker?

2008-01-03 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0