sunday morning:)

9 december 2007,
image91

söndag, vilodag.
det blev lite sent igår, eller iaf efter att ha gått upp 5:30, jag var trött!
cornelia, jag & mam stod på loppis till 12:30 ungefär, det gick hyfsat, fick ju inte ihop allt för mycket pengar, men en del.
så det är ju bättre än inget va?: )
Hade velat gå till kyrkan idag, men är så väldans förkyld och ikväll är det ju konsert, 2 stycken också och då behöver man verkligen vara utvilad om man säger så va. Hoppas att det går bra, men det ska vi nog se till att det gör. Sista jobbiga skolveckan sen då, ska kämpa på det sista, det är ett måste! Jag tror inte du förstår min kärlek till att vi snart har JULLOV, det är mer än underbart peoples. :)

GUD ÄR SÅ STOR!
Tänk, att för Gud är absolut ingenting omöjligt, och det är jag så otroligt tacksam över. Mitt liv är till och med värt att leva, när jag lever för Honom. Ingenting är större än Gud, kommer aldrig någonsin heller att bli. ! !

:D

TELL THE WORLD THAT JESUS LIVES,
He´s alive!!

YO!
ha en tjockt chill dagish, jao.
/ nat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0