tordagstankar!

image123

20 december 2007, torsdag!
sista höstterminen på strandskolan - avklarad!
hyfsat bra betyg, skulle egentligen haft bättre, men p.g.a. att jag var så otroligt sjuk förra veckan så blev det massa som sket sig, men men, det kommer på vårterminen istället. Och så spelar det inte så stor roll vad jag har för betyg för jag ska ändå till Indien och jag kommer utan tvekan in på min linje.
Michan & jag sjöng "Deeply in love"julavslutningen i morse. Vi skulle egentligen sjunga I'm your angel, men cd:n fungerade inte så vi fick spela gitarr till "Deeply in love" som sagt istället, bra gick det iallafall. Så det var ju skönt! Annars så sjunger vi I'm your angel på Österängskyrkan ikväll!

Är så glad att denna terminen är över nu, jag har klarat den hur bra som helst. Fast det är klart, hade det inte vart för Gud hade den här terminen precis börjat! Hah!
Så det är skönt att lämna något gott & bra bakom sig, som man är nöjd över och kunna gå in i något ännu bättre. För jag vet att år 2008 kommer bli så underbart BRA!

YES,
ni får ha en härlig dag!
"Tack Gud för allt det som Du har gjort i mig och genom mig den här terminen, och det här året, 2007. Du har verkligen förvandlat mitt liv till något helt underbart och jag ser verkligen fram emot ett nytt år tillsammans med Dig, endast! Du kommer alltid att vara störst i mitt liv..
Jag följer Dig!" <3

YO!
/ Natalie Bengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0