torsdagstankar!

image129

27 december 2007, torsdag!
Jag hoppas att alla har haft en riktigt god jul, det har jag! Har fått både det ena och det andra, men det finaste var gemenskapen och att det var min Frälsares födelsedag!
Julen är över fort tycker jag, väldigt fort.

Jesus blir större i mitt liv varje dag, vilket gör mig mer glad varje dag! Inget ont finns i Honom som är godheten själv.
Det är helt otroligt & jag älskar Honom av hela mitt hjärta, hela min själ och hela mitt förstånd. Han är min bästa vän! Hela detta året har jag förändrats hela tiden, till det bättre varje gång. Och jag ser fram emot att förändras ännu mer utav Gud!

Oändlig kärlek / natalie
9 veckor kvar, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0