070721 - saturday, (:

image10  so MAYBEEE, (: marhaba!

det är den 21 Juli idag, 2007 med. och.. däebra! vaknade idag med känslan av att denna dagen kommer bli speciell och det hoppas jag veeeerkligen att det stämmer. men man vet ju aldrig! ;D
då blir det på måndag som det bär av till uppsalish, tidigt på morgonen. och önska mej LYCKA TILL med att gå upp tidigt, grattis natt. 

imorgon är det EXAKT en månad kvar tills man börjar längta efter sommarlov igen, "/ Gode tider!
tiden går äckligt fort just nu, men ändå inte.. för det känns ändå som att jag har haft sommarlov typ, jätte länge(:
men det är ju bara positivt. och så slog det mej att jag verkligen inte VILL börja skolan igen,
åh vad jag älskar detta livet, kunna göra vad man vill på dagarna, bara chill. så fett chiliish. men NEJ! du måste gå i skolan,plugga,gå upp tidigt,lägga dej tidigt,stressa, o.s.v. men det är inga problem, för den som har GUD med sej. och det är DET som är så BRA! så, härligt! I'm NOT alone.

annars så känner jag ett starkt behov av att ut & gå, vad säger du. hänger du med?
nejj, gör inte de.

vi syns, aa de gö vi döööh! mm, goddag!
/ natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0