070722 - s-s-s-unday(:

image11

YO! (:
YEPP, det är söndag idag du vet. och.. egentligen skulle jag åkt till uppsalish IDAG, men det blir imorn ist. kl. 7 på morgon, Flenni & Juddan åker med också, det blir grejt!
kommer väl fram vid 12 ungefär, fräsch & härlig med. meen.. däebra!(:

GOD IS REALLY GREAT!
mycket braaah, jag tycker!
Så kommer Samuel & Kayla på besök idag, och grilllllla,chilla, YO!


YEPP, idag är dagen.. den stora dagen. hmmmm.. "/ EN MÅNAD KVAR till heeeela skiten börjar igen. nejnej, de kommer bli bra. man måste ha RÄTT inställning förstår du, annars kommer man ingenstans i livet. nee, det är sant! mycket sant! men alltså, skolan börjar om en månad..

alltsåe.. du vet, jag fyller år snart. 15.. alla andra har typ redan fyllt. HA! jag är.. efter. ;O neeeeeejdå.
äh, vet inte vad jag babblish om, sånn är jag.. OH! vett ni vad jag kom på nu? nej, klart du inte vet.. jag måste fortsätta packa, men jag orkar verkligen inte det nu! jag gör det sen, heheheheeee. (:

aaaajaaaaopp(:

TAKE CARE & ha en bra vecka medans jag är borta, även om det är omöjligt. men jaa:)
YO! / natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0