070731 - martes,(:

image15

NEMEN HEEJ!(:
Gud är heeelt underbart god! Förstår ni hur fantastiskt BRA livet är när man vandrar med Honom!?
HEELT ortoligt! Och så mycket högre än ens förväntningar, snacka om gött life!

I ALLA FAAAALL, idag -
vaknade jag ungefär vid 10:30 tiden sådär! Kände glädjen,kärleken och Guds omsorg, så jag tog min bibel, satte mej upp och rättade till mej lite. Sedan slog jag upp the bible och kom på att jag nästan alltid läser det jag har understruket i bibeln, så jag ba ändring! Fast visst, dom bibelorden ger någonting varje gång. Men man vill ju ha mer!! ;) Så till slut hamna jag i 2 Korinthiebrevet 4:16-18 och 2 Korithiebrevet 5:19-21. mycket bra bibelord vill jag säga!
Sen,
jaa.. vad gjorde jag sen? Jo, skrev en bön till Gud för dagen.. och sen gick jag ner och åt frukost:)
NEMEN, palla skriva hela dagen! Den har vart mycket bra iaf.

En sak till kan jag iaf säga, jag började läsa "Ditt bästa liv NU!" av Joel Osteen. alltså, gode tider :O Boken är BRAAA! så, nu har Gud öppnat ännu mer dörrar i mitt liv. helt fantastiskt!

:'D

BLESS! / natalie




Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOW!!! Fy va coolt ;) Aasså de e läskigt heäftigt vad Gud kan göra med en :D

2007-08-01 @ 11:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0