19 november 2007

image66 lite mer seriöst nu då..
den här dagen, okey. nej men alltså, för det första så har jag haft en dålig hår-dag, vilket var svårt att acceptera, men det gick, efter att jag tvättat det. men jag fick ju stå ut med det en hel skoldag, (8:30-15:00). och engelskan gick väl inge vidare idag heller, fick ingenting gjort. förutom att sitta och glo på Harry Potter, förstår inte varför vi ska se den filmen, det är ju ingenting jag tycker om. men så är det, man får stå upp för sina vänner som har det tufft.
väldigt seriöst
men det har vart en skön dag hemma i alla fall. tur det! älskar sånt, sköna dagar hemma. åh, och så älskar jag Gud. det gör jag, och det är så bra, för det är så skönt och så enkelt att älska Gud, och att leva med Honom. Han har inga som helst krav på mig. Han bara tar mig som den jag är, även när jag har dålig hår-dag! Och jag älskar Honom. Älskar älskar älskar!
Så visst är jag glad ändå. Du anar inte.

Jag ska inte bli sjuk nu om du undrar, nej. Jag ska vara frisk! TACK. Behöver hålla mig frisk nu. Dels så ska jag sjunga mycket denna veckan men sen så är det bara 14 veckor kvar tills Cornelia Nilsson & jag åker till Indien. På tal om det, jag sjöng våran sjukt deprimerande låt härom dan. Fast.. jag hann inte spela mycket av den förrens jag förstod hur dålig den var. Men tack och lov så är texten ingenting som stämmer in i våra liv nu. Amen för det!

Har så mycket nu. Men det är så skönt att Gud är med mig, åh, vad jag inte hade klarat mig utan Honom en sekund. Tänk på det, att utan Honom är jag aboslut ingenting. Väldigt bra tycker jag!

Egentligen behöver jag sova nu, och det ska jag göra för jag är så hemskt trött och har sådan lust att sova. Så god natt, ha ett liv.  ( :

väldigt seriöst.
/ natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0