aaa.

image70HEY!
wao! fredag idag, det betyder att det är dagen efter torsdag och det betyder att det var sista skoldagen den här veckan och det betyder att det är helg och det betyder att jag ska på ungdomscafé i kyrkan ikväll och det betyder att jag ska på kungsgymnasiets öppet hus imorgon och det betyder att vi sjunger med kören på lördag & söndag och det betyder att det snart är måndag igen och det betyder att det snart bara är 13, detta heliga tal, veckor kvar till cornelia & jag åker till Indien, tyst!
vi talade om Indien idag. alltså, förstå lilla du att för ett år sen var jag & cornelia i början av våran desperation av Indien. helt totalt wooaaaah! men nu, hey indien, vi kommer om typ 13 veckor. YO! det gillar jag, men det är BARA för att GUD ÄR SÅ GOD & för att vi älskar och TROR på Honom. Gissa om det är bra eller ! ? frågetecken gånger sju..
det var en TYST gympa lektion idag för övrigt.
men i alla fall.
vill, woooaaah.. tyst! bara hey! men liksom, Indien, GUD, barn, dans, sång, hjälpa människor, be för sjuka, åååh. sluta sluta sluta.. men NATALiE, det KOMMER , hey!!!:)))))))
Och vem vill följa med, frågeteckenfrågetecken.
alltså, yey. jag ska gå och äta morötter nu. ska bara lyssna på CHiLD med SHAWN MCDONALD först för den låten är så BRAAA. - y -

MEN HA DE HEY!
/ NNN.AAA.TTT.AAA.LLL.iii.EEE.
YO! TACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0