bra!

image67 Om ni undrar så är jag väldigt trött, vill bara sova nu. Men nejjj, jag har läxxxor. Orkar inte. TACK! :)))

Endast 4 veckor kvar i skolan nu, till jullovet. OH vad jag LÄNGTAR. te&snöbollar. MEN vad den här terminen har sprungit, den måste vara helt slut, det är i alla fall jag. Eller ganska så. Så, vad har jag GJORT den här terminen, jorå, både det ena och det andra må jag säga. Är så glad att ingenting är som förra hösten. SÅ glad om man säger så.

Från det ena till det andra,
egentligen så behöver jag gå till skolsyster imorn för att kolla min smärta eller så. Men jag vill inte missa någonting imorn, för jag älskar onsdagar. Och vet ni vad jag kom på nu medans jag skrev? Nej, men.. Att det är ju EPA imorn, och då kan jag få lite hjälp med biologin, (tro mig, det behövs) och så kan jag jobba med matten hemma sen. Men vad SMART jag är då. Vet, det är en gåva eller så..
Men nu så behöver jag bara ta det lugnt, för det har jag verkligen inte gjort idag. Jo, det har jag, hela tiden. För jag har frid . OOPS, jag GLÖMDE att jag har fysik också tills på fredag, TYST, men jag kan det faktiskt RÄTT bra. och räcker inte det? Nejjjjj, jag vill ha bra betyg på det. tack! men spanskan då.. boken, glosorna o.s.v.? Men det fixar sig. JAHA!! Så bra! :)) Det gillar jag!
Men vet ni, ? jag har skaffat en till blogg.. hah. skratta åt mig själv alltså. för er som är intresserade så tror jag att det är http://nathalyah.blogspot.com, men jag vet inte. chansa lilla du!

nu ska jag sluta babbla som en kossa utan ben. (vilken SYN)
använd reflex när du går i mörkret!
golvvvvvv. (:::
/ hey nate, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0