I remember,

image64

JAG MiNNS...
Jag minns första gången, första blicken, första tiden, första dagen..
Jag minn känslan, längtan och hoppet. Och med vägen har jag lärt mig, med vägen har jag förstått. Bra..
Jag minns första leendet, första ögonkontakten, första förtrollningen, första verkligheten. Jag minns..
Det är underbart, det är vackert. Underbart & vackert.
Så förstår Du hur mycket jag längtar? Förstår Du vad jag ser framför mig? Det finns inga ord som kan förklara, ingenting kan beskriva. Och jag vet ännu inte VEM Du är, eller VEM Du kommer att vara. Men jag vet, att allt som jag känt, allt jag känner, det kommer att gå i mer än uppfyllelse. JAG fokuserar på målet, på drömmen, och Vår Fader formar vägen, resan dit, för oss båda.
Men..
VI ÄR EN!

så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0