thoughts

image53Tisdag 6 novemer 2007 16:14

Michan och jag blev ju uppe ett tag igår kväll, så jag är rätt trött nu. Skoldagen var helt okej, kort & inte så intensiv, så det var skönt.

Har fått ännu en tid hos läkarn nu, 19 november kl. 15:00, ni som vill får gärna be
för mig då, det behövs! Denna gången efter flera besök så måste dom hitta vad det är.


"Åh, Fader. Vad jag längtar! Längtar efter att få utföra Dina planer. Herre, visa mig nu. Det är ett väldigt stort steg jag måste ta. Men visa mig Din vilja, jag längtar efter det. Tack för att Du alltid ser till mina drömmar, tankar, ja, vad jag verkligen längtar efter. Jag älskar Dig och kommer alltid alltid alltid att gå med Dig!"

Rätt soft vecka nu, inte mycket att göra. Nästa vecka är det prao, så det blir fett! Veckan efter däremot så är det verkligen sjukligt mycket! :O H J Ä L P! Men jag klarar det!!

Ha det nice, Natalie
image56



Kommentarer
Postat av: Emelie Pemelie Rullgardin

En liten fråga....du har ju så sjuuuuuukt snygga bilder, men är de du som tagit dom??! =) i så fall är du ju GRYM!

2007-11-14 @ 19:49:04
URL: http://emelienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0