tyst!

image65

dagens ord: tyst!
BARA så att du vet : )
skoldagen var inge vidare, inge vidare. men du, det gör ingenting, för imorn går jag från 08:30-12:00, den du! that's nice, that's love ! <3 pure love. tyst ! 

jamen okey. bra bra bra..
för övrigt så ska jag äta lite kvällsmater nu. 5 nyttiga veckor också tillsammans med resten av familjen, se fram emot.. JULEN, :))))) tyst! men jag har lite sådär onte i ryggen just nu så jag ska nog äta lite.. för det hjälper när man är hungrig och sen måste jag duscha, (tyst), för mitt hår hade en bad-day idag och grät hela tiden. strömmar av tårar.. tyst, tänk inte. det gör inte jag!

men jag vet att jag kommer älska mej själv för det här inlägget om ett tag.
ha det fett!
/ nuuuutly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0