chai-te!

Rubriken har inget med dagen att göra, nej inte alls! Kom bara inte på något vettigt att skriva och för övrigt så är rabarber/grädde det mest älskade te't hittills. Har du något annat att erbjuda, så visst, men jag är ganska fast besluten om att rabarber/grädda faktiskt är det mest underbara och gudomliga te't som någonsin funnits. Nej kanske inte, har kanske fel. Aja, te är iallafall gott! (,bra för själen)

Jomen visst, dagen har vart b r a !
S o f  t  !
Alltså.. jag kom på idag att mitt liv är fett soft! ;D
Rätt softa dagar i skolan ändå..
Tyckte förrut att måndagar och fredagar var dom värsta dagarna på hela veckan men nejdå, dom går ju fort och är faktiskt rätt bra! HAH! Men det är nog bara för att jag har en positiv inställning, yeah! Och det är på grund av Gud, för att jag får lära känna Honom mer och mer varje dag! Lord, You rock !!

men helgen var beundransvärd.. (:
T A C K  Gud, DET är obeskrivligt!
:)

feeeett...

OLOF hälsar..
ciao!
/ natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0