thoughts

hej hej hej, hemskt mycket hej!
jadu, tiden går, tur det! :)

Det är skönt att mitt i stormen så kan man bara söka sig till Gud, tryggheten själv. Ärligt talar så finns det inget bättre!
Och skönt är det att veta att Gud står på ens sida och strider för en, vi TACKAR DIG HERRE  för det!

Endel människor skulle kunna göra allt för att trycka ner någon annan, och totalt förstöra ens liv, ärligt! Men vet ni, med Gud kan INGEN någonsing hindra mig på vägen! För med Honom är jag stark och står fast besluten om vart jag ska.
När det verkar som att alla har någon, men jag känner mig ensam, så finns Gud alltid där.
Jag KAN inte beskriva, inte med ord, min kärlek till Honom! Gud!

Och så tackar jag Gud för vänner som alltid finns där,
dom kräver ingenting,
bara finns där för en..
Ni vet nog själva vilka ni är, tveka inte (:

Livet är inte alls utan mening, den mening som livet har, är Gud! Han själv är meningen..
THANK YOU!

"Prisa Gud, i alla livets omständigheter!"

/ Natalie

Kommentarer
Postat av: Emelie Pemelie Rullgardin

HÄRLIGT!! ASSÅ GOSH VA GUD ÄR GOD!

2007-10-07 @ 18:58:55
URL: http://emelienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0