thoughts

image43

god kväll!
så sitter jag här igen efter en rätt bra dag..
skolan gick helt okej, det blir väl inte alltid som man förväntar sig. ibland blir det bättre, ibland sämre. eller, jag ska väl mer säga att ibland händer det saker man inte hade ens räknat med. men Gud är min fasta klippa, mitt stöd och min kärlek. Han är större än den som bor i världen.
tryggt
känner hur tröttheten stiger,
behöver mer sömn än vanligt nu för att kroppen ska få vila sig & friskna till helt!

det är så konstigt hur tiden kan gå så fort. det var verkligen nyss söndag,
och nu så sitter jag här, påväg in i helgen.. igen
men det är skönt att tiden går fort. känner mig inte alls stressad och är inte det minsta orolig över någonting.
tack Herre!
Utan Dig vore mitt liv katastrof,
helt kaos.
Tack för Din kärlek & omsorg till oss.
Öppna mitt hjärta ännu mer för Dig, Gud
Utan Dig är jag ingenting

ser verkligen fram emot helgen nu.
imorgon är det freda20 i pingst, jkpg
får dock se om jag går på det, beror på hur min kropp mår
lördag, den efterlängtade dagen!
michan michan! yeeessss.. te&snöbollar. temat!
glädjeskratt!

Du verkar genom mig.
/ natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0