tisdagstankar

Oj, tiden rinner iväg igen. åh men det är så skönt!  Kunde aldrig ana att allt skulle gå så fort, jag njuter av det. Stannade hemma idag på grund av hård hosta, känner mig bättre till mods nu, tack Gud. Har läst Kärlek som befriar den strörre delen av dagen, kärleken är så mäktig och övervinnande. Jag lär mig att även när folk möter mig med hat och ilska så ska jag alltid bemöta dom med kärlek och vänlighet, det är då som jag segrar.

Jag satte mig och läste ur Ditt bästa liv nu som jag nästan glömt bort när jag läst den andra boken. Orden sjönk inte riktigt in på grund av att jag inte hade någon insperation för att läsa. Men sedan var det några ord som träffade mitt innersta och jag sjönk ner i sängen och njöt av de kommande meningarna. Varje gång något kommer emot mig så reser jag mig mer än förrut på insidan, och det gör mig starkare för varje gång.

Är så tacksam till Gud för allt Han gör och allt Han är!

Tack Far för förlåtelse och renhet,
tack för befrielse och upprättelse,
för Din trofasta kärlek och godhet!
Jag behöver allt det där som Du är!

glädje!
/natalie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0