den här världen :/

Det ser verkligen ut som att ondskan håller på att segra, att människan själv håller på att ta över jorden med sin egen makt. Gud, det här var ju verkligen inte din önskan när du skapade den här jorden. Dina barn bara lämnade dig, vår Far, och valde att gå sin egen väg. Det gör så ont i mig, när jag tänker på att du har en sådan mäktig kärlek till de människor som totalt skiter i dig. Och du vill bara att dom ska må bra och följa dig, men sen ser du hur dom går ifrån dig mer och mer, och sen bara totalt glömmer dig. Det gör så ont i mig...
image32
...men Gud,
hur förstörd den här världen än kommer att bli så ska jag alltid strida för Ditt namn! För jag vet att Du kommer att segra, en dag. Himlen <3

VI ÄLSKAR DiG GUD! :)
/ natalie


Kommentarer
Postat av: emelie

JAAAAA, NATHALIE :D:D <33333333

2007-09-07 @ 15:11:52
URL: http://ameliiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0