helg!

image38 Pris och ära, det är min sång
Pris och ära, till Dig, Guds lamm
Halleluja, jag sjunger det ut till Dig
Min Herre och Gud!   
 

Äntligen helg,
det har varit efterlängtat!
Bara kunna slappna av lite, sova ut, planera och njuta! Har vart så mycket det senaste, och nu blir det värre.. Mer plugg!
Känner mig fortfarande galet trött, tyckte att jag fick tillräckligt med sömn men det verkar inte så! : / Aja, det är bara till o vara glad ändå! (: Måste planera allt idag, allt känns så rörigt.. Kanske inte kommer kunna vara så social nästa vecka men, lovar, jag ska göra mitt bästa! AND THE LORD IS WITH ME! På tal om det, jag måste ta en stund med Gud nu.. ! :'D Älskar!

YESSSS, ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Johann

Hej!



Jag försöker hitta orginalversionen av "pris och ära" för att kunna höra hur den låter.



Vet du vad "pris och ära"-sången heter på engelska?

Eller har du ngt tips på hur man kan lyssna på den?

2011-01-15 @ 14:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0