monday

image33vadå bra? vadå glad? vadå TJAAA! haha,
BRA DAG alltså! ;D
orientering på idrotten,
- HAHA, gäller att vara positiv i alla väder. Tur att NÅGON kan läsa kartan, (JUDITH!). Gud gav inte mej den gåvan :) Men Rebecka och jag var iaf hennes efterföljare. wooo! vi var inte ALLS blöta eller så efteråt. DYNGSURA! haha, orka att jag var som ett vattenfall efter den "promenaden". Men det är mysigt med lite regnskog och sådär..

haha, vilka lektioner med "inga namn nämns", men den nya läraren. Ja men det är ju kul att hon (INTE) uppskattar oss iallafall. (:
hahahahaha, ursäkta.. men jag har kul! Men det var ju lite orättvist här och där.. (internt)

AJA, efter skolish drog jag & michelicke till Vasas Påtår och träffade Pauline & Janni för att planera TJEJKVÄLLEN, wo! Det kommer bli fet-bra alltså. <3333333


JAMEN det är ju trevligt att läsa mitt liv.. (:
TJA!
/ natalie



Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du bra på att orgentera? INTE JAG HELLR XD hahah! vi hade de också idag, :S vi gick hur långt som helst, hittade EEEENN kontroll, men stämpeln va bort riven då såå .. aa XD HAHHA

2007-09-11 @ 16:57:57
Postat av: emelie

oj, de va från emelie ;)

2007-09-11 @ 16:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0