förberedelser, den döh!

mycket förberedelser inför Indien-resan. gick väl upp vid 08:30 idag ungefär. ringde till cornelia och pratade om allt som skulle fixas idag & mamma ringde och frågade lite om alla papper och sådant. kl. 10:40 ca. åkte jag och mami med de små barnen micheller & lucas till deras kompisar och sedan begav vi oss till staden. pressbyrån vid juneporten blev det första stället, där skulle jag ta kort till visumet. kostade 60:- för 4 kort som vi aldrig fick, man ba: va? nemen mamma ringde och fixade det så vi fick tillbaka pengarna på något sätt och sedan åkte vi till prolympia och träffade pastorn som fyllde i lite papper till anmälningen till resan.

Därefter åkte vi till Ekhagen för att ge Cornelia hennes papper och förklara allt. Sedan åkte jag och mamma till a6 och tog nya kort som blev otroliga.. haha! YES! Sedan tog vi en fika i a6 centrum, stressland vi bor i !

Nu sitter jag här och skriver och ska väl så småningom ta en promenad, sedan måste jag plugga på engelska!
tack Gud för att Du fixar allt hela tiden, och för att vi verkligen är påväg nu! jag är så glad & jag älskar Dig av hela mitt hjärta! upendi / n


image171

Kommentarer
Postat av: niklasbb

indien, fyfan vad skönt:) hur varmt är de inte där nu liksom?

2008-02-12 @ 21:50:20
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: niklasbb

OHH 35-40 grader, är inte de FÖR varmt då?:)jag har faktiskt varit i indien, dock inet dit du ska tyvärr.

2008-02-13 @ 19:28:54
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0