solen i mitt hjärta!

image172 idag har jag faktiskt till och med lust med att skriva blogg, den du!

jag vaknade på morgonen hos Cornelia Nilsson och upptäckte att solen sken över vår jord & knappt ett moln på himlen, bara några och de var vita. jag blev verkligen glad eftersom jag bett om det hela veckan, och på alla hjärtans dag så kom den också, jag bah: Tack Fader i himmelen!
Vi åt lite god frukost, fixed oss lit och sedan gick vi ut i naturen <3
Skulle ta oss till Bonnaberget, och tog en omväg, inte med flit, men det var skönt att promenera aningen extra. Till slut fann vi platsen vi hade sökt och satte oss där, och åt äpplen. gott!

När vi kom hem bakade vi en god
kladdkaka som vi åt på balkongen och jag solade ett bra tag, var det kul cornelia?: )

AJA, vid fyra ungefär gick jag till stan och sen hämtade mam mig..
träffade emelie, nicke & becka på väg till juneporten också, man bah trevligt!

ja så är det och min blogg är hur rolig & bra som helst, man bah va? är den?

peace / nataliee

Kommentarer
Postat av: Cornelia

jamensåklartdetvartrevligt. :)

2008-02-16 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0