thoughts!

Allt som Gud gör är så stort, och så mäktigt, jag kan aldrig få nog av Honom! Världen runt omkring säger så mycket, så mycket som inte är sant, och då är det så skönt att veta vad Gud, den ende levande guden, säger. Han som har skapat allting, planerat allting och som har allting i sin hand. Åh vad jag älskar Gud!
När allting runt omkring mig är tungt & svårt, och jag inte orkar mer. När vägen framför mig är dimmig och svår att gå, så leder Gud mig, Han visar mig allt det goda! Att leva i Gud är vad mitt liv handlar om, tack Jesus för Din kärlek, den är äkta!

/ natalie
image167



Kommentarer
Postat av: Rebecka Z

Åååhh ! va fint=) INSTÄMMER HELT O FULLT :D
Gud är verkligen sååå stor, i sitt tänkande och handlande !! =) Älska Jesus

2008-02-16 @ 09:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0