2008!

 image135 1 JANUARi 2008, tisdag!
Vaknade väl vid 11:26 typ, Michan hade vart vaken en halvtimma typ, jag var svintrött! Nu snöar det igen för alla som vill veta..

Gårdagen var lugn & sansad, nemen, trevlig!
Vi kollade på Happy Feet, sjöng lite lovsång, läste bibeln, pratade, sprang ute i snön och sköt otroligt vackra raketer. (hoooooooooooooost)

Helt sjukt att det redan är 2008, det var ju nyss 2007, ja, igår. : )
Och i år ska jag och Cornelia till Indien, det är svårt för dig att fatta va? Ja, amen ! : )

Michan och jag satt och kollade på Ulf Ekmans predikan från Uppsala igår, mycket bra.
Detta året kommer bli grymt !
TRO MIG!

/ natlie. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Saknade dig massor under konferensen!! Vi måste träffas snart!
pussar från Carro

2008-01-01 @ 20:31:32
URL: http://carroblomm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0