2008!

image137    2 JANUARi 2008, onsdag!

Vaknade typ 09:35, satte på mobilen och fick ett sms från cornelia. Hon skulle egentligen komma till mig idag men blev jätte sjukt inatt, stackars!! :/ Så jag bad för henne, sen somnade jag om och vaknade typ 11:00 och tvingade mig själv att gå upp :)

Förstår ni min lycka varje kväll jag går och lägger mig? Nästan hela 2007 har jag "skrattat" mig till sömns, i alla fall inombords. och varför? jo, för att Gud gör så mycket i mitt liv och jag älskar Honom!

Och så tänker ju jag så väldans mycket hela tiden, så jag "kommer på" massa hela tiden och blir glad. Fast grejen är den att det är inte jag som kommer på allt det där, Gud visar "bara" för mig vem Han verkligen är. Jag är så tacksam!

Hade vart mycket trevligt att va med cornelia idag, och prata ut lite om Indien. 8 veckor! Men usch, stackars att hon ska vara sjuk, sjukdom är inte från Gud! Men hon kommer att bli frisk, I KNOW!

Alltså Indien,
ser ni inte vad Gud har gjort för mig? Alltså, det är inte bara själva resan som är det hela stora. Utan hela resan dit (till resan), 2007, att Gud verkligen såg oss och vår längtan, och bara gav oss allt. Han gav oss inte bara en dröm att sträva efter, Han gav oss en dröm och en fortsättning på det. Tack älskade Gud!

/ natlie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0