happy thoughts!

image138

THOUGHTS TODAY!

I'm just happy happy happy, cause my God is so great! And He is life, so life is great too!

Jag fick brev från mitt kära fadderbarn, Sathiya, idag. Hon hade skrivit på indiska, så jag: Hey, hur skall jag förstå? Men dom hade översatt till engelska, så jag: halleluja.
Hon är verkligen vacker! Hon berättade om sig själv, t.ex. att hon är bra på att sjunga & dansa! ME LIKE!
Och sen skrev hon att hon skulle bli jätte glad om jag kom och hälsade på henne i Indien. Men det är bara det  att jag inte ska till samma stad som hon bor i. Delhi ligger rätt långt ifrån Kumbakonam. Men jag ska be Gud om att få träffa henne en dag i livet, amen !

PRiSA JESUS!

/ Natalie




Kommentarer
Postat av: Emelie N.

Wow, asså jag kan kanptt fatta att ni ska till Indien....själv ville jag så hemskt gänra till Kina nu i februarie för dom skulle evangelisera nåra svenskar här i från....och jag frågade dom hur gammal man behövde vara för att få åka med och jag var faktiskt gammal nog....blev SUPER GLAD...men sen kom jag på att jag inte har råd.....vi har inte råd...

2008-01-02 @ 19:33:53
URL: http://emelienaslund.blogg.se
Postat av: Michan

ååh :') Du kommer att få träffa henne en dag!

jag har faktiskt funderat lite.. kanske att jag ska ha ett fadderbarn i Japan istället.. om det nu går. typ, varje gång jag tänker på Japan och ser bilder och så, blir jag helt härligt konstig inombords. det är märkligt. :)

2008-01-02 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0