lördagstankar!

image147 5 JANUARi 2008, lördag!

today:

Jag vaknade ungefär vid 11:00 av alla barn. Så det var lika bra att (ligga kvar en stund) gå upp direkt eftersom jag skulle in till stan till 13:00 och träffa Stina.
Så vi åkte väl 12:20 och var i stan vid halv, så jag och syster gick ute i kylan och in i lite affärer och fint. yes!

sedan när jag och Jenni var inne på Åhléns så stod plötsligt Stina där, vi skulle egentligen träffas på McDonalds en kvart senare eller så. Så jag lämnade syster och Stina & jag begav oss till Vasas Påtår och fikade. Där har jag ju aldrig vart tidigare eller så, absolut inte. Jag har väl vart där 3-4 gånger nu på lovet bara. hah!
Men det var mycket trevligt med Stina där. Jag tog det vanliga, kokoskladd & te, mammas mirakel. Orkar inte stå och välja. Stina åt taco-paj. (:

Iaf. Jag kom hem för ett kort tag sen och nu sitter jag och väntar på Judith som ska komma. Och får mail från Voolife.com som jag inte orkar öppna, för jag vet inte ens vad det är för skit.

Nej, nu ska jag städa undan lite in my room för Judd.

Ha en great helg då!
/ natlie.
för övrigt så är det hemskt kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0