lördagstankar!

image152

12 januari 2008, lördag!

Jag läste precis Cornelias blogg, (http://nelllie.blogg.se). Den senaste tiden så har Gud öppnat mina ögon på samma sätt som Han har gjort med henne, det är ganska häftigt, eftersom vi åker tillsammans till Indien snart.

"Nu kommer det år av nöd, nådetiden är över.."
sa en pastor vid nyår. Jag kan verkligen känna det. För jag blir så ledsen av den här världen, den kommer ju aldrig att bli som Gud verkligen tänkte från början. Men i himlen kommer allting ära och upphöja Honom, så som det var tänkt från början. Och det som jag kan göra nu är att visa den här världen vem Jesus verkligen är så att dom också får uppleva Hans kärlek och härlighet och leva med Honom i evigheten lång. Åh, jag blir verkligen ledsen när jag ser allt..
Men åh, det finns förlåtelse hos Jesus, och.. åh. Ni förstår inte..Varför ? Jag vill bara berätta för er och visa er hur mycket Jesus älskar er, hur mycket Han förlåter er. Han står där, hela tiden, med öppna armar och ber DIG att komma, men varför vänder Du ryggen?
Jesus älskar Dig!

/ natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0