sommarlovstankar

18 juni 08, onsdag tredje dagen på sommarlovet

vaknade nyss, klockan är 8:29, brukar sva mycket längre, men jag ska passa barnen idag. Lucas leker på rummet & Michelle sover fortfarande, jag är dötrött! Jag är hungrig också, så snart ska jag fixa lite frukost till mig & barnen..
Men jag ska bara passa dom till kl. 10, sen ska dom till någon kompis och leka, och då får jag börja göra iordning mig själv och packa lite, för jag ska sova hos Cornelia inatt. Kl. 14 ska jag på arbetsintervju på wecall .. sen vet jag inte vad jag ska göra, för Cornelias intervju är 15:30 tror jag, jag får väl gå på stan ett tag eller något, det blir nog bra med det. Sen åker jag & Cornelia hem till henne, sen ska jag in till stan & städa på edefors som jag gör varje onsdag.

Åh, vad trött jag är, sådär riktigt jobbigt trött..
Men jag blir nog piggare om jag äter lite frukost,
ha en bra dag allihop!

/ natalieb


Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

haha, ae, det är väl just att jag shoppar som är det störda tror jag :)

2008-06-18 @ 14:43:06
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: michan

åh nice med arbetsintervju:) vad är wecall för nået?:)

2008-06-18 @ 16:01:09
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/
Postat av: danilo

zzzmmmmm lycka till po arbets intervju

2008-06-18 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0