sommarlovstankar

17 juni, 2008.

Lite
bättre väder idag iallafall, skönt det !
Har precis varit på Attarpsbadet och simmat, var ganska skönt, men hade egentligen ingen större lust för det idag, men jag är glad att jag fick det gjort iallfall.
Idag har jag inte mycket att göra, ingenting med andra ord. Men det är skönt, bara ta det lungt och softa. Imorgon däremot blir det lite mer att göra..
På morgonen ska jag passa småbarnen och kl. 14:00 ska jag på jobbintervju på wecall, det kommer gå bra!

SKÖNT med sommarlov, eller hur?

Herren är min Herde,
mig skall ingenting fattas.
Han låter mig vila på gröna ängar,
och för mig till vatten där jag finner ro.

/ just natalie


Kommentarer
Postat av: Vaniljo

inte skont for mig annu ... VILL HEM! :p palla att detta bara ar fjarde dagen av tio.. och sen nar dom tio gott so moste jag vara 7 till i serbien :( fin bild forasten!

2008-06-17 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0