våfflor & fest!


idag skriver jag om igår..

Kl. 13:25 tog jag 26:an in till Juneporten. Och bara för att det var nytt bussbolag körde bussen aningen fel, så resan till Juneporten tog lite längre tid än vanligt. Men jag hade ju inte brottom precis, eftersom det är sommarlov. Så kom jag till slut in till kalla Jönköping och väntade på 2:an Öxnehaga i 14 minuter, det regnade & var kall. Hej svenska sommar ! Det blir nog bättre snart..
Och till slut kom jag även fram till Ekhagen där Cornelia bor. När jag kom hade hon lagat tacos, men vi var så hungriga att vi var tvungna att göra mer. Och inte nog med det.. Ett tag efteråt åt vi vofflor, gott!
Vi var rätt rastlösa, men vi nöjde oss med att ta kort på varandra :)

Kl. 20:00 åkte jag, Jennipher & Emelie till Tesste & Vigga för att välkomna Hanna hem från U.S.A. i ett år ! Tiden går fort!
Där blev vi bjudna på grillat kött med potatissallad m.m. GOTT! Sedan blev det tårta! :)
Ja, det var en trevlig dag & kväll helt enkelt!

Hoppas att jag & ni får en lika trevlig dag idag!
TJA!
/ natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0