Indiadreams, the day before.

image213 hey,
dagen innan..
"varför?" tänker jag. varför jag? varför med cornelia? varför Indien? det var liksom inte våran idé..
Gud har stora planer, det vet jag. Med vad, det vet jag inte.
Men nu vet jag iallafall att man aldrig ska ge upp en dröm, för et dröm är till för att gå i uppfyllelse, det är därför man har drömmar.
Om 23 timmar stiger jag på flyget till Finland, och om ca. 24 timmar så stiger jag på planet som tar mig till Indien, Delhi.
Sedan kommer vi att vara där i 1-2 dagar, sedan åker vi ner till Calcutta med tåg. Blir det inte fantastiskt?
ikväll kommer Cornelia med sin packning och allt, "nu är vi påväg.."
ha det bra nu i sverige allihopa!
namaste nathalyah

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du anar inte vilken resa.

2008-03-22 @ 14:03:09
Postat av: veaa

nu när jag skriver detta är ni där!!!!! :O:D:D:D:D:D

2008-03-25 @ 09:44:28
Postat av: Lovisa Berg : )

Det blev bättre än bäst :D
Gillar dig vännen - kärlekskram !

2008-04-02 @ 18:45:21
URL: http://web.mac.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0