thoughts!

image188  Fader,
Du lät mig gå i mål. Du hjälpte mig att ta mig hit.
ingen mer än Du förstår hur glad jag är för att jag får åka dit,
till det efterlängtade landet. ÅH!

på sista sidan i ett gammalt anteckningsblock från förra året, runt december-januari, skrev jag, dagen då jag kom dit:__________
jag hade då inte en blekaste aning om hur jag skulle komma dit,
jag bara visste hur mycket jag ville. Och jag visste att Gud skulle ta mig dit på något sätt. Jag längtade så tills jag fick fylla i datumet på den tomma raden.. Härom dagen skrev jag: 23 mars 2008.

det kallas ett mirakel för er som inte vet!

All ära till min Gud!
/ natalie

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Imon två veckor... Aadu.. Åååh nu är det som det var för ett år sen, jag vet inte vad jag ska skriva. Går verkligen inte att beskriva, åååååh! Alltså! Två veckor!!! Det har vart så jobbigt, tufft, motigt, allt för Indien, det är liksom uppenbart att hela den här... "Indiengrejen" är mer än den här resan. Åååh...

2008-03-08 @ 19:58:42
Postat av: Jonathan

Ja, sannerligen är de det!:O:)Det är helt otroligt att vi snart är påväg till Indien! Jag är så upprymd just nu! Det kommer bli otroligt spännande och kul det här!

2008-03-10 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0