tiden-innan-tankar

Gud hör bön, Han hör bön!
Det är så.. coolt! yeah right?

 det är konstigt va?
Idag är en sådan dag då jag inte kan tänka på Indien för jag får ryck och tycker att det är för lång tid kvar, haha!
det är bara för att det liksom har vart typ 18 år kvar i flera veckor nu, så man är inte van vid att det faktiskt bara är 11 dagar kvar, det är konstigt va?

men imorn , är det 10 dagar kvar. och tänk cornelia att vi "firade" när det var 10 veckor kvar, haha.. jag menar: vi är sjuka! fast bara lite, typ så /    / ..

för övrigt så var jag hemma från skolan idag, åkte bara in och gjorde biologi och historia proven. man bah: rätt lätt, men lite svårt ibland. jaja, nästa vecka kommer ingen mer än Gud & cornelia (och kanske jag & min hund) klara med mig. (klara av mej kanske det heter)

men nejjjjj, snart ska jag till jobbet, ha de gött!

/ nathalyah, b that's my name.

image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0