tiden-innan-tankar

min blogg ser ju så tråkig ut, men..
hey!
det är lördag, vilket är väldigt skönt, i med att då behöver jag inte gå i skolan, eftersom jag bara gått i skolan 2 hela dagar den här veckan! hahaha. men de är la skönt?

jag borde ringa cornelia , men kanske hon sover, vem vet ? hon kommer hit idag iaf. och då vet man hur konstig jag blir, i med att vi pratar hela tiden om.. du vet. business. nemen, india2008, eight days left! gött!
 
image198  my Father is watching over me,
in every step, in every move.
I like that!

 
stand
walk
dance
jump

oh yeah,

I don't get it, and you don't get it, and we don't get it..
vet du why? 8 dagar, det säger allt:

nästa vecka, jag kommer va heeeeeeeeeeeeeeeeelt "hey natalie, mår du bra eller?"
hahahahhahahahahhahahaha, typ..

ooooooh no,
jag måsta ciaoa nu..

ciao nathalyah,



but this is who I am..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0