tiden-innan-tankar

image208 Hey,
wow, nu är det verkligen nära, verkligen nära.
ni förstår inte mina känslor nu, jag vet att jag är helt galen. men åh!
det är så mycket som händer, så mycket bra, och då blir jag så glad! allt har varit en kamp, en strid, det har verkligen gått upp & ner, men nu börjar det äntligen blomstra och det gör mig så lycklig.

Gud,
Du hjälpte mig att inte ge upp även att jag verkligen inte såg något hopp. Du har något framför mig som jag inte känner till riktigt än, så därför litar jag på Dig. Tack för all hjälp & allt stöd Du är, jag är så glad!

Fader, i allt, låt Din vilja ske.
Det är min vilja,
mitt hjärtas längtan.

I want to sing a new song to You!
ciao
nathalyah



Kommentarer
Postat av: hah Jesper!

Ha en riktigt välsignad resa!!

2008-03-20 @ 15:26:09
Postat av: bea

tänker på dig & cornelia, vännen! :)
ni kommer få det SÅ bra! :)

2008-03-21 @ 17:18:15
URL: http://beasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0